Best likt i eiendomsbransjen
Aspelin Ramm er kåret til selskapet med best merkevareoppfatning (Brand Perception) i Eiendomsbarometeret 2020, en undersøkelse i regi av NEMEET som måler merkevaren til aktørene i eiendomsbransjen.
Aspelin Ramm scorer hele 76 poeng i hvor positivt selskapet er tenkt om i eiendomsbransjen. Drøyt 1400 respondenter har svart på undersøkelsen som kartlegger ca. 100 selskaper i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. På andre plass i merkevareoppfatning kommer Eiendomsspar med 73 poeng, tett fulgt av Entra med 71 poeng.
Brand Perception måler hvor godt likt selskapet er, hvor dyktig man blir oppfattet og hvor attraktiv man vurderer arbeidsplassen til å være.
– Vi er både stolte og glade for disse resultatene! At vi er best likt og vurderes på lik linje med Eiendomsspar i dyktighet og attraktivitet, er veldig inspirerende, sier Mona Aarebrot, direktør for marked og drift.
Eiendomsspar er kåret til den beste merkevaren totalt sett blant eiendomsselskapene, men bare ett poeng bak følger Aspelin Ramm, OBOS Eiendom og Entra.
– Det er stas å ligge helt i toppen av denne ligaen, sier Aarebrot.
Daniel K. Siraj, administrerende direktør i OBOS, ble kåret til personen med mest makt i norsk eiendomsbransje.
– Vi gratulerer og applauderer, Daniel og OBOS er flinke, og ikke minst veldig gode samarbeidspartnere, sier administrerende direktør Gunnar Bøyum.